evelina häer!

shobre motherfuker's klockan är halv fem typ och jag blir just nu masserad av alina.. såååååå skönt, jag dör , sen ska jag massera henne.... mindre skönt för mig -.- haha, men klart jag masserar henne, hihi,

idag har vi knäppt kort och bara fjantat oss somfan, vi spelade in en riktigt lång video.. inte visas för er andra,

balders balle - mitt ord
torses tutte - mitt ord
orvars ollon - felicias ord
rickards röv - felicias ord
brittas bullfitta - mitt ord
alvas anal - mitt ord
björns bullkuk- mitt ord
didricks dadlar - felicias ord
helenes heliumspatte - mitt ord
marietts marinerade patte - mitt ord
alinas avhuggna tutte - mitt ord
evelinas evekuerade lillfinger - mitt ord-.-
sibras stikade ruma - mitt ord
olles onananernade köttbullar - mitt ord
görans g-punkt - alinas ord
felicias frysta ärthår - mitt ord
katarinas klitoris - alinas ord

några ord vi sa i videon.. ni fattar ju vilket liv vi har.. haha, finns det nått mer att säga åt alla ord(?) nejj.. HAHA, nu kommer det lite bilder vi tog under natten.

alina är finast!





en bild på mig, men visst är vi alla fula nån gång? right?




jag avslutar med den här bilden!



// evelinaerikssn, - din bästa kusin,

Kommentarer
Postat av: Hon den där Abrahamsson (A) <3

Fina Bilder (AA) <3333

2009-11-26 @ 19:13:43
URL: http://lungtbest.blogg.se/

» NAMN

» MAILADRESS

» BLOGG

» KOMMENTAR:


Kom ihåg mig?

Trackback